internu_banner

JINJI ® HPMC usatu in Self-leveling

U vostru cumpagnu in a custruzzione di a patria verde!

JINJI ® HPMC usatu in Self-leveling


Detail di u produttu

Tags di u produttu

JINJI ® HPMC usatu in Self-leveling

Figura 1

I composti autolivellanti sò mischii chimichi usati per lisciare pavimenti in cimentu o legnu irregolari. Sò cumposti di cimentu, sabbia, filler, è mudificate da una varietà di additivi cum'è eteri di cellulosa, plastificanti, antischiumatori, stabilizzatori è polveri redispersible. Cum'è un materiale fluidu, autolivellante è autolivellante, i composti autolivellanti ponu pruduce una superficia plana, liscia è dura chì hà una forza di compressione eccellente.

L'aggiunta di HPMC pò rinfurzà e seguenti proprietà in applicazioni di composti autolivellanti:

Aumenta l'aderenza è l'aderenza

Allargà u tempu di cunfigurazione

Migliurà u travagliu è a ritenzione d'acqua

Migliora l'idrofobicità

Fluidità

Cum'è un mortar autolivellante, a fluidità hè unu di i principali indicatori per valutà a prestazione autolivellante. Sutta a premessa di assicurà e regule di a cumpusizioni di u mortaru, a fluidità di u mortaru pò esse aghjustatu da cambià u cuntenutu di fibra HPMC. Tuttavia, troppu altu cuntenutu riducerà a fluidità di u mortar, cusì a quantità di etere di cellulosa deve esse cuntrullata in un intervallu raghjone.

Ritenzione d'acqua

A ritenzione di l'acqua di u mortaru hè un indicatore impurtante di a stabilità di i cumpunenti interni di u mortar di cimentu frescu. Per fà a reazione di idratazione di u materiale di gelu cumplettamente realizatu, a quantità ghjusta di etere di cellulosa pò mantene l'acqua in u mortar per un tempu più longu. In generale, a retenzioni d'acqua di u slurry aumenta cù l'aumentu di u cuntenutu di l'etere di cellulosa. A ritenzione di l'acqua di l'etere di cellulosa pò impedisce chì u sustrato assorba troppu acqua troppu rapidamente è impedisce l'evaporazione di l'acqua, assicurendu cusì chì l'ambienti di slurry furnisce l'acqua abbastanza per l'idratazione di cimentu. Inoltre, a viscosità di l'etere di cellulosa hà ancu un effettu significativu nantu à a retenzioni di l'acqua di u mortar. A più alta hè a viscosità, u megliu a retenzioni d'acqua.

Stabbilimentu di u tempu

L'HPMC hà un effettu di lentu à u mortu. Cù l'aumentu di u cuntenutu di etere di cellulosa, u tempu di stallazione di u mortar hè prolongatu. L'effettu ritardante di l'etere di cellulosa nantu à u slurry di cimentu dipende principalmente da u gradu di sustituzione di u gruppu alchile, chì ùn hè micca assai ligatu à u so pesu moleculare. U più bassu u gradu di sustituzione alchile, più altu hè u cuntenutu di l'idrossile, u più evidenti l'effettu ritardante. È u più altu u cuntenutu di l'etere di cellulosa, u più evidenti l'effettu retarding di a film compostu nantu à a prima idratazione di cimentu. Dunque, u più significativu hè l'effettu retarding.

U mortar autolivellante pò s'appoghjanu nantu à u pesu stessu per furmà una basa piatta, liscia è solida nantu à u sustrato per a stallazione o l'unione di altri materiali, mentre chì permette una custruzzione efficiente nantu à una grande area.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi